Begivenheder

Cykelsponsorløb (AFLYST)

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Støtteforeningen afholder det årlige cykelsponsorløb for at samle penge ind der kommer eleverne til gavn

Sommerfest (AFLYST)

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Støtteforeningen afholder den årlige sommerafslutning, hvor der arrangeres fællesspisning med grillpølser osv. Eleverne får overrakt deres afgangs & eksamensbeviser.

Sidste skoledag

Arbejdsdag

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Den sidste planlagte hovedrengøring for skoleåret 2019/2020 er blevet erstattet af en arbejdsdag, hvor der laves for skellige praktiske opgaver forud for næste skoleår.

Hovedrengøring (1/3)

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Den første af 3 planlagte hovedrengøringdage for skoleåret 2020/2021, således at vi kan få skolen rengjort forud for det kommende skoleår. Denne dag planlægges der med rengøring af SFO'en samt klasseværelser. De 2 andre hovedrengøringsdage vil være: 8/8-20 & 16/1-21.

Hovedrengøring (2/3)

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Den anden af 3 planlagte hovedrengøringdage for skoleåret 2020/2021, således at vi kan få skolen rengjort forud for det kommende skoleår. Denne dag planlægges der med rengøring af de lokaler, gange osv. der ikke blev rengjorte på den foregående rengøringsdag. Den sidste hovedrengøringsdag vil være: 16/1-21.