Indlæser Begivenheder

« All Events

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Fastelavnsfest

24. februar 2017 @ 7:55 - 12:00

KOM TIL FEST!

Skolen skal fejr fastelavn, og det bliver med manér. Vi skal slå katten af tønden, spise fastelavnsboller og vise vores flotte udklædninger.

Så find pirattøjet, prinsessekjolen og ninjadragten frem – for der er nemlig præmier til de bedste udklædte!

Forældre og søskende er også meget velkomne denne dag.

VIGTIG for FØNIKS og HERKULES

Klasserne Føniks og Herkules vil begynde med at slå katten af tønden. Derfor er det vigtigt, at eleverne her har udklædningstøj på fra morgenstunden.

VIGTIG for STORE BJØRN, ANDROMEDA og PEGASUS

Klasserne Store Bjørn, Andromeda og Pegasus vil have første del af formiddagen til at komme i udklædning, få lavet sminke eller på anden måde dekorere kostumet. Eleverne her må dog gerne komme i udklædning fra morgenstunden.

PROGRAM d. 24. februar

07:55 – 07:25: Morgensamling

08:30 – 09:30: Slå katten af tønden – Føniks og Herkules Fastelavnsworkshop – Store Bjørn, Andromeda og Pegasus

10:00 – 11:00: Fastelavnshygge – Føniks og Herkules. Slå katten af tønden – Store Bjørn, Andromeda og Pegasus