Nyt logo

Friskolen har fået nyt logo, som vi syntes repræsenterer skolens NATURfaglige værdigrundlag bedre. Logo’et udgøres af friskolens fire nye “elever” Aqua, Terra, Ignis & Ventus, som repræsenterer de fire elementer: vand, jord, ild & luft. Som man kan se er det fire glade elever, som er fyldt med naturfaglig læring. Læs mere om friskolens fire nye “elever” nedenfor.

Aqua er en eftertænksom pige, der elsker flotte og skønne ting. Ind imellem er hun lidt af en drømmer, men når hun vågner op til dåd, er hun en omfavnende og hensynsfuld veninde for alle de andre børn.

Terra er en rolig og arbejdsom type, som altid er fuld af ideer. Når han har fået en ide, går han straks igang med det praktiske arbejde med at udvikle og forfine den. Selv om det kan være svært at få de andre til at forstå hvad han arbejder med, er han ikke den som giver op, men fortsætter ufortrødent med sit arbejde, indtil han er tilfreds med løsningen.

Ignis er en varm pige, som er utroligt kreativ. Ud over at være kreativ, er Ignis også hende som tager fat og får tingene gjort, når der skal laves noget. Hun har en tendens til at få nogle vilde ideer og når hun så ikke får sin vilje kan temperamentet godt koge over. Heldigvis tager det ikke ret lang tid, inden hun falder ned igen og bliver en dejlig varm veninde.

Ventus er den vilde dreng, som altid er glad og aktiv. Når han kommer forbi, sætter han gang i legen, så alle kommer med. Han kommer rundt overalt på skolen, og har han først fået noget startet, er han helt ustoppelig. Heldigvis sker det altid med et smil på læben, også når det bliver lidt vildt.