SFO

Svenstrup Friskoles SFO, er et pasningstilbud for elever der er tilmeldt.

Vi går meget op i at den enkelte elev trives og har det godt. Der arbejdes på at det enkelte barn får kompetencer til at takle egne konflikter, evner opgaven at hjælpe andre, har mange venner på tværs af klassetrinnene og generelt er en god kammerat.

I SFO’en er der forskellige aktiviteter, som fremgår af vores månedsplan. Eksempler på aktiviteterne kan være: kreere kunst af skrald, øve bevægelse så vi kan deltage i Svenstrup Gymnastikforenings opvisning, sandslotte bygning i sandkassen, gå på opdagelse efter dyr på legepladsen, bålhygge, ture ud af huset og meget mere.

Samtidig med at der er planlagte aktiviteter er der selvfølgelig også tid og rum til fri leg.

Praktiske oplysninger

• Det er vigtigt at dit barn har tøj med til vejret, dvs. at dit barn skal have skiftetøj, regntøj og gummistøvler med. Det hele må gerne blive på skolen i weekenden. Skolen er en sko fri skole, så husk at dit barn evt. kan have sko med som kan bruges indendørs.
  • Der er mulighed for at spise medbragt frugt/madpakke.
  • Husk altid at give besked til en ansat når du henter dit barn fra SFO’en.
  • Beskeder til SFO’en kan ske mundtligt, på seddel, på tlf. eller SMS.

Mini SFO

Mini SFO er i tidsrummet 12.30-13.15 de dage elevernes skoledag slutter kl. 12.00. Dette tilbud er for alle elever i 0. til og med 3. årgang. I dette skoleår, er mini SFO aktiviteterne fordelt som følgende.

• Mandag: Musik
  • Tirsdag: Kreativt værksted
  • Torsdag: Bevægelse
  • Fredag: Bevægelse

Ønsker man ikke at gøre brug af Mini SFO, skal man aktivt framelde sit barn. Betalingen er dog obligatorisk også selvom man vælger ikke at benytte tilbuddet.

Kontaktoplysninger & åbningstider

SFO Åbningstider