Skolekreds

Det primære formål med Svenstrup Friskoles skolekreds er at sikre en lokal forankring og mulighed for medbestemmelse fra lokalsamfundet. Lokalsamfundet er her defineret ved personer, der er bosiddende i Svenstrup Sogn. Udover personer der er bosiddende i Svenstrup Sogn, kan følgende søge om optagelse i skolekredsen:

• Personer med familiære forhold til elever på skolen.
  • Elever der tidligere har gået på skolen.

Som medlem af skolekredsen har man følgende fordele:

• Støtter skolen økonomisk.
  • Inviteres til skolens arrangementer.
  • Opstillings- og stemmeret til bestyrelsen ved generalforsamlinger.
  • Får nyheder tilsendt.

Medlemsskab af skolekredsen koster 150 kr./person pr. år.

Vi vil gøre opmærksom på, at man kun har opstillings- og stemmeret, såfremt medlemskabet er godkendt af bestyrelsen, og kontingentet er betalt inden der indkaldes til generalforsamling.

Du kan ansøge om optagelse i skolekredsen ved at udfylde nedenstående felter. Herefter vil din ansøgning blive behandlet på næstkommende bestyrelsesmøde, hvorefter du vil modtage svar vedrørende dit ønske om medlemsskab.