Cykelsponsorløb 2017

Fredag d. 2. juni havde Svenstrup Friskoles Støtteforening cykelsponsorløb. Der blev samlet godt 28.000 kr. sammen, det er et rigtig flot beløb. De seje elever, forældre og personale cyklede eller gik/løb tilsammen 425 omgange i det perfekte vejr.

Der var blandt andet præmie til Johan (2. kl.) Cristian (5. kl.) og Nicki (6. kl.) som alle 3 cyklede 13 omgange. Der var også præmie til Johannes (0. kl.) for flest indsamlede penge 2500,- kr.

Vi siger tusind tak til jer der har givet et bidrag til vores seje elever, dem der heppede da de cyklede og tak til Sonja og Arne Madsen for den fine vandpost på Ugebjergvej, den var der mange som benyttede sig af efter den stejle stigning.

Der skal også lyde en stor tak til vores sponsorer: Super Brugsen Guderurp, Andelskassen Augustenborg, Kvickly Nordborg og Jysk.

Der kan ses billeder i galleriet her på siden eller på friskolens Facebook side.