Cykelsponsorløb, d. 1/6

Så er det igen tid til Støtteforeningens årlige cykelsponsorløb, hvor eleverne træder i pedalerne for at samle penge ind til støtteforeningen. Vi håber på stor opbakning, både når eleverne kommer rundt for at finde sponsorer, men også på selve dagen rundt på ruten. Eleverne cykler fredag, d. 1/6, hvor der startes fra skolen kl. 12.30 og der cykles frem til kl. 14.30.

Begge ruter starter igen i år fra skolen ned til Ugebjergvej, op til kirken, ned ad Sandvej. Herfra går den korte rute via Alsingergården til skolen og den lange rute videre ad Vadbækvej, Kirketoften og Kløvertoften til Nordborgvej og skolen.

Der er præmieuddeling kl. 14.30 på skolen. Find sponsorsedler og mere information her: Sponsorsedler