Projekt: Verden

Friskolen har i uge 40 arbejdet med ekspeditionslæringsprojektet: Verden, hvor eleverne har undersøgt og præsenteret bl.a. fakta, seværdigheder, mad og musik fra deres gruppers forskellige lande. Klasserne Perseus og Føniks blev blandet og arbejdede med landene USA, Italien og Kina. Klasserne Herkules, Store Bjørn, Andromeda og Pegasus blev blandet og arbejde med landene Danmark, Frankrig, England, Mexico, Tyskland og Indien.

Projektet blev afsluttet med et åben skole arrangement, hvor forældre og bedsteforældre var inviterede til at komme og se samt smage resultatet af elevernes anstrengelser i løbet af uge. Åben hus arrangementet var godt og der var en rigtig god stemning, sSe billeder fra projektet og Åben hus arrangementet i galleriet her på hjemmesiden og på friskolens facebook side.