Begivenheder

Økonomiudvalgsmøde

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Many school principals have discovered the power and potential of using school-wide themes to build school spirit, morale, camaraderie, and test scores. At Lewis Vincent Elementary School in Denham Springs, Louisiana, this year's theme is teamwork and the slogan is "We're On the Same Team." "Themes are a great way to coordinate all activities throughout the year," Vincent Elementary's principal, Carol Robertson, told Education World. "Our teachers and I choose a theme before we leave for the summer. That way,…

Free

Teater: Kedelige Kurt

Svenstrup Forsamlingshus Nordborgvej 66, Nordborg, Danmark

Svenstrup Friskole fremfører stykker kedelige kurt. Efter stykket er der kaffe og kage, som er inkluderet i entreprisen.

kr30

Teater: Kedelige Kurt

Svenstrup Forsamlingshus Nordborgvej 66, Nordborg, Danmark

kr30

Bestyrelsesmøde

Velkomstmøde kommende forældre

Svenstrup Friskole Nordborgvej 62, Nordborg, Danmark

Svenstrup Friskole afholder velkomstmøde for kommende forældre onsdag d. 22/2, kl. 19-21. På mødet vil der være information omkring skolestarten, Svenstrup Friskole & SFO'en. Ligeledes vil der være mulighed for at møde friskolens børnehaveklasseleder & SFO-leder. Forældre der endnu ikke har indskrevet deres børn er også velkomne.